29 maja 2016

TOP 5 #Maj

Hej kochani. Prawie koniec maja. Ostatnio wpadłam na pewien pomysł.Postanowiłam zrobić coś takiego jak TOP 5 miesiąca. Na czym to polega. Na koniec każdego miesiąca będzie wstawiany post o tytule TOP 5 #Nazwa miesiąca. Będzie 5 kategorii.
1.Najlepsza piosenka.
2.Najlepszy film.
3.Najfajniejszy strój.
4.Najlepsze zdjęcie.
5.Moje ulubione piosenki(liczba będzie różna)

No to teraz pierwsze TOP 5.

1.Najlepsza piosenka:
W tym miesiącu najlepszą jak dla mnie piosenką jest Love is the name Sofii Carson. Piosenka przypadła mi do gustu. Zapraszam do jej posłuchania.


2.Najlepszy film.
W tej kategorii zdecydowanie zwycięża film ,,Kwiaty na poddaszu". Ten film skradł moje serce. Polecam wam. Naprawdę wspaniały film.

3.Najfajnieszy strój.
Najbardziej w tym miesiącu podobał mi się strój Jorge Blanco na premierze filmu ,,Tini-el gran cambio de Violetta" we Włoszech. Wyglądał mega sexi. Mój książe.

4.Najlepsze zdjęcie.
W tym miesiącu moim faworytem zostały zdjęcia Jortini z premiery filmu w Meksyku. Są mega słodcy.


5.Moje ulubione piosenki.
Maj to miesiąc miłości. Więc jasne że nie może tutaj zabraknąć naszego cudnego duetu. moje serce skradła także piosenka Alvaro Soler. Nie będę się rozpisywać. Zapraszam do ich wysłuchania.

A jakie są wasze typy? Piszcie w komentarzach co sądzicie o moich wyborach i podajcie swoje propozycje. A może mam zmienić jakąś kategorię? I czy w ogóle chcecie takie posty?Wszystko piszcie w komentarzach. I do zobaczenia w rozdziale 4 histori. Oj dużo się będzie działo. Buziaki Viola.

Przypomnienie.
Nie wiem czy rozdział pojawi się w weekend. Mam teraz dużo nauki. Mam nadzieję że mi to wybaczycie. Kocham was. Viola.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz